RETURURI
Principii generale
L’Ǝscarpe pune la dispoziţia clienților săi posibilitatea returnării produselor cumpărate online de pe website-ul www.lescarpe.ro. În termen de 14 zile, cumpărătorul are dreptul să notifice L’Ǝscarpe că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv.
Pentru realizarea returului, este necesară prezentarea facturii pe care să fie înscris produsul care se doreşte a fi returnat. De asemenea, pentru finalizarea returului, trebuie furnizate datele de identificare (nume, prenume, adresă de domiciliu, număr de contact), conform art. 319 din Codul Fiscal, precum și semnarea dispoziţiei de plată.
Situaţii în care se pot returna produsele
Dacă produsele pe care le-aţi cumpărat nu sunt mărimea sau culoarea potrivite sau descoperiţi că nu sunt potrivite scopului pentru care le-aţi achiziţionat, L’Ǝscarpe vă oferă posibilitatea returnării acestora pentru schimb sau rambursarea contravalorii acestora.
IMPORTANT!
Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie să fie noi, nepurtate, cu eticheta ataşată și în ambalajul original. Transportul produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră.
Analiza retururilor
L’Ǝscarpe îşi rezervă dreptul de a analiza și decide acordarea sau nu a returului pentru fiecare solicitare în parte.
Procedura de retur
În cazul în care doriţi să returnaţi un produs, vă rugăm să ne trimiteţi solicitarea pe adresa de email office@lescarpe.ro cu următoarele informaţii:
-
Nume și prenume
-
Număr de telefon
-
Număr comandă
-
IBAN
-
Nume titular cont bancar
-
Nume și adresă bancă
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră prin intermediul curierului desemnat de către L’Ǝscarpe.