Acest magazin utilizează cookie-uri și alte tehnologii pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Va rugam studiati politicile noastre: Termeni si conditii de utilizare

Livrarea și Modalitatea de livrare

L'ESCARPE livrează Produsele exclusiv pe teritoriul României. Produsele vor fi livrate Clientului sau persoanei desemnate de Client prin intermediul unei societăți de curierat rapid (denumită în continuare ”Curierul”) la adresa de livrare menționată în Formular.

Livrarea, modalitatea de livrare precum și denumirea Curierului sunt menționate în Mesajul electronic de confirmare.

Clientul se obligă să primească Produsul sau să desemneze o persoană cu privire la preluarea Produsului de la Curier. Produsul va fi livrat Clientului sau persoanei desemnate de Client, iar în lipsa acestora Curierul este însărcinat de Client să predea Produsul unei alte terțe persoane aflate în spațiul de la adresa de livrare. În acest ultim caz, Clientul își dă expres acordul cu privire la predarea Produsului unei alte terțe persoane aflate la adresa de livrare, presupunându-se că această terță persoană a fost mandatată de către Client cu preluarea Produsului de la Curier. Clientul sau persoana desemnata de Client pentru a lua in primire Produsul de la Curier are obligatia sa deschida Coletul in fata Curierului si sa verifice daca in Colet sunt toate produsele din Factura care insoteste Coletul si daca aceste produse au ambalajul intact.

La data livrării/recepționării Produsului Clientul se obligă să semneze o confirmare de primire (denumită în continuare ”Confirmarea de primire”). Confirmarea de primire face dovada deplină a faptului că Produsul a fost predat Clientului de către Curier si a faptului ca coletul si continutul lui sunt conform factura si intacte.

Clientul se obligă să achite costul livrării produsului, respectiv suma de 20 (douazeci) Lei.

Termen de livrare

L'ESCARPE, prin Curier, va încerca să livreze Produsul către Client într-un termen de 5 până la 10 zile lucrătoare, calculat de la data recepționării Mesajului electronic de confirmare. Livrarea Produsului se face, de regula, in zilele de Luni – Vineri între orele 10:00 – 19:00, exceptând zilele sărbătoare legală.

Termenul de livrare poate fi influențat de asemenea de factori externi care nu țin de L'ESCARPE, cazuri în care Termenul de livrare poate fi de cel mult 30 (treizeci) zile de la încheierea Contractului (denumită în continuare ”Termenul maxim de livrare”).

Clientul este îndreptățit să solicite rezoluțiunea Contractului pentru motivul depășirii Termenului maxim de livrare, dacă L'ESCARPE nu livrează Produsul într-un termen suplimentar stabilit impreuna cu Clientul. În vederea exercitării dreptului la rezoluțiunea Contractului, Clientul va transmite către L'ESCARPE o solicitare scrisă la adresa de postă electronică office@lescarpe.ro sau la numărul de fax/telefon 0251 415 653 sau la adresa poștală Loc. Segarcea, str. Unirii, nr. 48A, Craiova, Județul Dolj, menționând următoarele informații: număr de comandă, număr de factură, numele și prenumele solicitantului, adresa, număr de telefon, adresă de email, cod produs, denumire produs, cantitate, motivele rezoluțiunii - returnării, datele contului bancar: codul IBAN si numelei băncii.

L'ESCARPE va rambursa toate sumele plătite de către Client într-un termen de cel mult 7 (șapte) zile de la data la care Clientul a comunicat L'ESCARPE decizia sa de încetare a Contractului, dacă solicitarea de rezoluțiune a Contractului este întemeiată și Produsul a fost returnat în întregime către L'ESCARPE. Sumele de mai sus vor fi restituite în contul bancar indicat de Client în solicitarea scrisă de rezoluțiune.